ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

کدام مدارس کرمان فردا دوشنبه (۷ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۱۳۷۲۸
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
کدام مدارس کرمان فردا دوشنبه (۷ اسفند ۱۴۰۲) تعطیل است؟
بارش برف و باران از امروز(یکشنبه) در کرمان، برخی کلاس های درس مدارس کرمان را تعطیل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند را غیرحضوری کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه یاد شده فردا هفتم اسفند تعطیل و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

براساس این گزارش، آموزش این مدارس از طریق فضای مجازی در تمامی دوره‌های تحصیلی دنبال خواهد شد.

بارش برف و باران از بامداد امروز یکشنبه در بسیاری مناطق استان کرمان بویژه مرکز استان آغاز شده است در حالیکه شرق کرمان همچنان درگیر گرد و خاک است.

همچنین در اطلاعیه جداگانه دیگری از این سازمان، بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان را در تمامی دوره های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل کرد.

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند و مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان در تمامی دوره های تحصیلی در روز دوشنبه هفتم اسفند ماه تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->